מוסך הסדר כלל – מוסך הבירה

עברתם תאונה עם רכבתם וכעת אינכם יודעים מה לעשות? אנחנו בטוחים שאתם מעוניינים לטפל בנזקים שנגרמו לרכבכם באופן המהיר, היעיל והפשוט ביותר. בטח נתקלתם בביטוי מוסך הסדר, ואולי אינכם יודעים מה משמעות הדבר. אנחנו כאן, במוסך מרכז שירות הבירה, נעזור לכם לעשות סדר בדברים.

לאחר שעברתם תאונה עם הרכב, פשוטה ככל שתהיה, אתם בטח מעוניינים לטפל בנזק שנגרם לרכב כמה שיותר מהר, וזאת מבלי לצאת בנזק כלכלי. תנו לנו להרגיע אתכם – הדבר בהחלט אפשרי.

מוסך הסדר כלל בירושלים

בשלב הראשון, עליכם לבחור את המוסך בו תתקנו את הרכב. במצב כזה, יעמדו בפניכם שתי אפשרויות והן – לתקן את הרכב במוסך רגיל או לבחור במוסך הסדר.

מהו מוסך הסדר אתם שואלים? מוסך הסדר הינו מוסך אשר יש לו הסכמים עם חברות ביטוח שונות. זאת לעומת מוסך רגיל, שאינו עובד בהכרח עם חברות הביטוח. משמעות הדבר היא, שתוכלו בהחלט לתקן את רכבכם במוסך שכזה, אך התהליך מול חברות הביטוח לאחר מכן יהפוך ארוך ומייגע. זאת הסיבה שחברות ביטוח שונות בוחרות במספר מוסכים לעבוד עימם, על מנת להקל על לקוחותיהם את התהליך. ההסכם הקיים בין חברות הביטוח למוסך הוא למעשה ההסדר. מוסך מרכז שירות הבירה הוא מוסך הסדר של שבעה חברות ביטוח שונות, כמו גם מוסך מורשה – שקיבל את אישור לפעול מטעם משרד התחבורה.

איך אדע איזה מוסכים הם מוסכי הסדר?

על מנת לדעת איזה מוסך הוא מוסך הסדר, עליכם לפנות אל חברת הביטוח שלכם בטלפון או באתר, ולבדוק ברשימות שלהן את מוסכי ההסדר והמוסכים המורשים עימם הן עובדות. כך שאין זה משנה באיזה רכב אתם נוהגים, ברגע שאתם פונים למוסך מורשה, שהוא גם מוסך הסדר של חברת הביטוח שלכם, אתם תוכלו להנות מכל הטוב יחד.

היה והייתם מעורבים בתאונת דרכים, קחו את רשימת מוסכי ההסדר מחברת הביטוח והגיעו לטפל ברכבכם בהקדם האפשרי.

מוסך הבירה – מוסך הסדר כלל

אתם מבוטחים בחברת הביטוח כלל? אם כך, אתם בהחלט הגעתם למקום הנכון. מוסך מרכז שירות הבירה הינו מוסך העובד בשיתוף פעולה עם חברת הביטוח כלל.

הסדר של חברת ביטוח כלל הוא כזה המשתלם גם לכם וגם לחברת הביטוח שלכם. גם חברת הביטוח רוצה שהרכב שלכם יזכה לטיפול בעלות הוגנת ושהשירות שתזכו לו יהיה ברמה גבוהה.

כאשר אתם מגיעים למוסך הסדר שעובד עם חברת הביטוח, אתם מקבלים גם שירות בטוח ומקצועי יותר וגם הבירוקרטיה והעלויות יהיו נמוכות בהרבה. עובדינו עוברים הכשרות והשתלמויות כל העת, על מנת לעשות את העבודה באופן המקצועי והטוב ביותר. כמו כן, אנו עובדים רק עם החומרים הטובים ביותר בשוק, כך שתזכו לטוב ביותר.

אצלנו במרכז שירות הבירה מלווים את הלקוחות בכל תהליך מול חברת הביטוח, אם זה במילוי טפסים של חברת הביטוח, ליווי מלא "מקצה לקצה" והגשת התביעה לחברת ביטוח. הטופס שאיתו מתחילים הוא טופס דיווח על תאונת דרכים.

תעשו את הבחירה החכמה!

ישנם מספר מוסכים שעובדים עם חברת ביטוח כלל, אך כמו בכל מקצוע ועסק, גם כאן, תוכלו להיתקל במוסכים טובים יותר ומוסכים טובים פחות, לכן חשוב שתבחרו במוסך טוב, שיידע להעניק שירות, בעל ניסיון רב שנים בתיקון רכבים, והכי חשוב, בעל הסדר חברת ביטוח כלל. אנחנו במרכז שירות הבירה עונים על הכל, כנראה שזה הופך אותנו לבחירה החכמה! לפניות צרו קשר עם מרכז שירות הבירה בטלפון – 02-6783770.

לשירותים נוספים חזור לדף הבית >

אולי יעניין אותך גם..