מוסך פורד מורשה בירושלים

לוגו פורד

הכירו את מרכז שירות הבירה 02-6783770, מוסך פורד מורשה הממוקם בתלפיות בירושלים

אם רכשתם רכב מסוג פורד, אתם מודעים כנראה ליתרונותיו הרבים ולנוחות הנלווית לכל נסיעה. אך גם הרכבים המצוינים ביותר נדרשים לעבור בדיקות וטיפולים אחת לתקופה. אז אל דאגה! אנחנו כאן במוסך שירות הבירה, נסייע לכם לשמור על איכות הנסיעה שלכם ועל הנוחות שכה התרגלתם אליה.

כמוסך פורד מורשה מטעם היבואן הרשמי של פורד בישראל, אנו מתמחים בטיפול ברכבים מהסוג שלך! כך שרכבך בידיים טובות, ויזכה לטיפול המסור שמגיע לו.

שימו לב, שלא כל מוסך המתיימר להיות מוסך מורשה לטפל ברכבים מסוג פורד הוא אכן כזה. על מנת להיות מוסך מורשה, על יבואנית רכב פורד הרשמית בישראל להכיר במוסך כמוסך רשמי.

קצת על חברת פורד העולמית ועל יבואנית פורד בישראל

חברת פורד העולמית היא יצרנית רכב אמריקאית מהגדולות והוותיקות בעולם. החברה נוסדה בשנת 1903, על ידי הנרי פורד, ומאז צוברת פופולריות ברחבי ארה"ב ובמדינות אליהן רכבי פורד מיובאים.

יבואנית פורד הרשמית בישראל היא חברת דלק מוטורס. חברת דלק מוטורס מחויבת לסטנדרטים הגבוהים ביותר של יצרן הרכב. כיבואנית הרשמית דואגת החברה לכל מערך השירות של פרויד בישראל, ואחראית לכל אספקת החלקים המקוריים של הרכבים למוסכים המורשים מטעמה בישראל. כמו כן, היא אחראית לספק הכשרה מקצועית, תמיכה תכנית ומרכז הדרכה ברמה הגבוהה ביותר. זאת על מנת שהשירות שיינתן לבעלי רכבי פורד יהיה הטוב ביותר, ויעמוד בסטנדרטים שלא מכבר הציבה חברת פורד העולמית.

יצרנית הרכב פורד משתמשת ברכביה בטכנולוגיות ייחודיות והחדשניות ביותר שקיימות בשוק. לכן קיים הבדל בין רכב פורד לכל רכב אירופאי, יפני, קוריאני, וכדומה. לעתים ישנן תקלות נפוצות יותר מאחרות. כשפונים למוסך מורשה של פורד, אם זה בירושלים או בכל עיר אחרת, המוסך ידע לזהות על-פי ניסיונו הרב את התקלה בקלות ובמהירות יחסית.

מה הכוונה מוסך מורשה פורד מטעם היבואן הרשמי? 

מוסך מורשה פורד, נדרש לעבור השתלמויות מקצועיות רבות כל העת, על מנת להכיר את הרכבים המיוחדים של המותג, ועל מנת להתמקצע ולהתעדכן כל העת בטכנולוגיות החדשות והמיוחדות של הרכבים והטיפול בהם.

כמוסך מורשה, ישנם אצלנו כלי עבודה ייחודיים המותאמים במיוחד למערכות שונות ברכב הפורד, כאשר על כלי מתאים למכלול אחר ולדגם אחר של רכבי הפורד.

למשל במוסכים המורשים לפורד, ישנו מחשב לאיתור תקלות הנקרא VCM והוא ייחודי ומקורי לפורד. כמו כן, אנו משתמשים במוסכנו גם במערכת תוכנה מקורית ומתקדמת הנקראת Ford Etis, המכילה את כל המידע הטכני הדרוש לתיקון הרכב. כמובן שקיימות מערכות נוספות החיוניות לטיפול יעיל, מוסמך ומקצועי ברכבך. על מנת להשתמש בכל המערכות הללו נדרש רישיון מיוחד, לכן לכל המוסכים הלא מורשים מטעם יבואנית הרכב, שמטפלים ברכבי פורד, אין את הרשאה לשימוש במערכות אלו ולכן לא יכולים לתת מענה הולם לכל התקלות המתרחשות. נוסף על כך, כל המוסכים המורשים של פורד, נמצאים בקשר רציף עם יצרן הרכב דרך היבואן הרשמי, כך שכל עדכון או מידע טכני המגיע למרכזי השירות, מועבר אלינו בזמן אמת. כך אנו נשארים מעודכנים כל העת במידע החדש ובטכנולוגיות המתקדמות.

 אנו במרכז שירות הבירה שמחים לתת לכם שירות מקצועי, אדיב, עתיר ידע וניסיון רב שנים. נעניק לכם שירות מהיר, מקצועי ומותאם לרכבכם. לכל מידע, או שאלה אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר בטלפון – 02-6783770. עד אז, סעו בזהירות ובנוחות – בפורד שלכם.

 

אולי יעניין אותך גם..