מוסך הסדר ווישור (WeSure) ירושלים – מרכז שירות הבירה

הייתם מעורבים בתאונה? רכבכם נפגע? ראשית, אנו מקווים שאתם בריאים ושלמים. שנית, אנחנו כאן כדי לעזור לכם לטפל ברכבכם.

בטח עכשיו, כשאתם מבינים שרכבכם ניזוק, אתם מעוניינים לתקן אותו, אבל מפחדים מהמחירים הגבוהים, מהבירוקרטיה המייגעת, מהתקשורת המסובכת מול חברת הביטוח, ממילוי טפסים והגעה למוסך שאולי אתם לא מכירים ולא שמעתם עליו. כל כך הרבה עניינים נלווים לתיקון רכב, ואפשר בקלות 'ללכת לאיבוד' בתהליך, לכן אנחנו כאן כדי להרגיע ולהסביר לכם את עיקרי הדברים.

תיקון הרכב – איך מתחילים?

הדבר הראשון שיש לבצע לאחר תאונת דרכים, על מנת להחזיר את הרכב למצב תקין, הוא לבחור במוסך הטוב ביותר למילוי המשימה. יש באפשרותכם לגשת למוסך מטעמכם, או לפנות למוסך הסדר שעובד עם חברת הביטוח, שבה אתם מבוטחים. במידה ובחרתם לגשת מוסך באופן עצמאי, עליכם לזכור כי ההליך הוא באחריות האישית שלכם בלבד, ולאחר התיקון עליכם לאסוף את כל הקבלות ולרכז את כל ההוצאות, ולתבוע את חברת הביטוח שלכם על מנת לקבל החזר. משמעות הדבר – הליך ארוך, בירוקרטי, מייגע, שסופו לא תמיד אומר שתקבלו החזרים מלאים מחברת הביטוח.

מאחר ואתם ככל הנראה מעוניינים לטפל ברכב במהירות וביעילות, במינימום בירוקרטיה ומינימום 'נזק' כלכלי, אתם יכולים לבחור לתקן את רכבכם במוסך הסדר של חברת הביטוח שלכם.

מוסך הסדר חברת ווישור – קלות ונוחות עבורכם

במידה ואתם בוחרים לתקן את הרכב שלכם במוסך הסדר, יהיה עליכם לשלם אך ורק את ההשתתפות העצמית, זאת במידה והתאונה היא עליכם ולא על צד ג'. שאר התשלומים יתבצעו ישירות בין חברת הביטוח לבין מרכז שירות הבירה.

אנחנו במרכז שירות הבירה, וכמוסך הסדר ווישור, מעניקים ללקוחותינו התנהלות נעימה, נוחה וקצרה, מאשר הייתם זוכים לה במוסך שאיננו הסדר. כך שלרוב הבחירה במוסך הסדר היא האפשרות החכמה והנכונה ביותר, החוסכת התעסקות מיותרת, ומפחיתה נטל.

התנהלות פשוטה לאחר תאונה

במרכז שירות הבירה, מחלקת תיקוני הרכב היא איכותית, כוללת צוות מנוסה, העובר כל העת השתלמויות, ומתקן רכבים עם החומרים האיכותיים והטובים ביותר של חברת Sikkens .

מרכז שירות הבירה הוא המוסך הגדול ביותר בירושלים לתיקוני פחחות, כך שמובטח לכם שירות מקצועי ואמין. באם תזדקקו לכך, תזכו גם לרכב חילופי מיידי (מפתח מול מפתח), כך שחייכם לא ייפגעו מכך שהרכב הפרטי שלכם נאלץ להישאר במוסך לכמה ימים. אורך הטיפול ברכב תלוי כמובן בגודל הנזק, אך אנחנו מעריכים שבין יומיים לשלושה, רכבכם כבר יהיה מתוקן ומותאם לשימוש.

אצלנו במוסך, תזכו לליווי מלא "מקצה לקצה" בכל הנוגע לתיקון הרכב לאחר תאונה, והגשת התביעה לחברת הביטוח ומילוי הטופס – הודעה על תאונת דרכים של חברת ווישור.

מה הופך את מוסך שירות הבירה לטוב ביותר?

אצלנו במרכז שירות הבירה ישנו צוות מנוסה, שעובר השתלמויות רבות, וצובר כל העת ניסיון וידע בתיקון רכבים שעברו תאונות דרכים. אלינו מגיעים כל יום, מעל 15 לקוחות לקבלת שירות לאחר תאונת דרכים – מה שמעיד על הניסיון הצוות בטיפול מהסוג הזה.

אנחנו במוסך הבירה נהנים מהעובדה כי אנו גם מוסך הסדר וגם מוסך מורשה וכך אנו מסוגלים לספק ללקוחותינו חלפים מקוריים ורשמיים במהירות מירבית ובעלות נמוכה ממוסכים אחרים שאינם מוסכים מורשים או מוסכי הסדר.

תבחרו מרכז שירות הבירה – תבחרו טוב!

ישנם מספר מוסכים שעובדים עם חברת ביטוח ווישור, אך כמו בכל מקצוע ועסק, גם כאן, תוכלו להיתקל במוסכים טובים יותר ומוסכים טובים פחות, לכן חשוב שתבחרו במוסך טוב, שיידע להעניק שירות, בעל ניסיון רב שנים בתיקון רכבים, והכי חשוב, בעל הסדר חברת ביטוח ווישור. אנחנו במרכז שירות הבירה עונים על הכל, כנראה שזה הופך אותנו לבחירה הטובה! לפניות צרו קשר עם מרכז שירות הבירה בטלפון – 02-6783770.

לשירותים נוספים חזור לדף הבית >

אולי יעניין אותך גם..