מוסך מורשה מאזדה בירושלים

mazda logo

הכירו את מרכז שירות הבירה בירושלים 02-6783770 מוסך מאזדה מורשה הממוקם בתלפיות ירושלים

רכב מסוג מאזדה נחשב לפופולרי ואהוב במיוחד בישראל. במשך שנים מכוניות מאזדה היו המכוניות הנמכרות ביותר בישראל. גם היום, ניתן לראות המון רכבי מאזדה ממגוון דגמים נעים על הכבישים.

אם אתם בעלי רכב מסוג מאזדה, אז כנראה שאתם נמנים עם מאוד אלפי הישראלים שכבר הבינו את היתרונות העצומים של רכבי חברת מאזדה. הרשו לנו להגיד לכם שעשיתם בחירה מצוינת! מדובר ברכבים מצוינים ואמינים. אך גם הרכבים המצוינים ביותר, דורשים טיפול שנתי, או תיקונים קטנים מעת לעת.

בהגיעכם לבחירת מוסך, רצוי שתבחרו במוסך מורשה מאזדה. מה הכוונה במוסך מורשה? למה לכם לבחור דווקא במוסך שכזה? אנחנו כאן לעשות קצת סדר בדברים.

על חברת מאזדה ועל יבואנית מאזדה בישראל

מאזדה היא חברה יפנית לייצור כלי תחבורה שנוסדה בין ב-1920. ייבוא דגמי מאזדה לישראל היא חברת דלק מוטורס, שמשווקת את המכוניות של מאזדה בישראל.

יבואנית מאזדה הרשמית בישראל היא חברת דלק מוטורס. חברת דלק מוטורס מחויבת לסטנדרטים הגבוהים ביותר של יצרן הרכב. כיבואנית הרשמית דואגת החברה לכל מערך השירות של מאזדה בישראל, ואחראית לכל אספקת החלקים המקוריים של הרכבים למוסכים המורשים מטעמה בישראל. כמו כן, היא אחראית לספק הכשרה מקצועית, תמיכה תכנית ומרכז הדרכה ברמה הגבוהה ביותר. זאת על מנת שהשירות שיינתן לבעלי רכבי מאזדה יהיה הטוב ביותר, ויעמוד בסטנדרטים שלא מכבר הציבה חברת מאזדה העולמית.

כל מה שחשוב לדעת על מוסך מורשה מאזדה

מוסך מורשה הוא מוסך שפועל על-פי כללי שירות ספציפיים ומדויקים של יבואנית מאזדה בישראל, שאף הם פועלים על פי הנחיות ודרישות חברת מאזדה העולמית.

מדובר בתקנות שירות מחמירות, הכוללות בין היתר שימוש בחלפים מקוריים, תודעת שירות גבוהה, והשתלמויות רבות בנוגע לטכנולוגיות המשתנות והחדישות של חברת מאזדה. אנו נדרשים לספק את התנאים הטובים ביותר העומדים בסטנדרטים הגבוהים שהציבה חברת מאזדה העולמית!

כמוסך מורשה מאזדה, על כל עובדי המוסך להתעדכן באופן תדיר בחידושים הטכנולוגים המתקדמים ביותר בעולם הרכב והם נדרשים לעבור הסמכות והשתלמויות באופן קבוע על מנת שיוכלו להעניק לך את השירות הטוב ביותר. הציוד העומד לרשותנו הוא מהמתקדמים בשוק ואנו עובדים עם מערכת איכות המאושרת על ידי התקנים הישראלים והבינלאומיים הגבוהים ביותר. לא לחינם זכינו שלוש פעמים בפרס המוסך המצטיין בישראל ובדירוג של חמישה כוכבים מטעם היבואן דלק מוטורס.

מוסך שמעניק ללקוחותיו מעל ומעבר

אצלנו במוסך הבירה דואגים לכל רכב המגיע אלינו כאילו היה זה רכב שלנו, היחס האישי והמשפחתי הם סימן ההיכר שלנו עוד מקום המוסך. בשונה ממוסכים אחרים אשר שמים את טובתם אל מול עיניהם, אצלנו הדבר היחיד שבראש זה שביעות רצונכם כלקוחות. זו הסיבה שאנו משקיעים כל כך הרבה בשיפור מתמיד של עובדינו והמכשור אשר ברשותנו, זו הסיבה שאנו דואגים שהחברים במועדון הלקוחות שלנו יקבלו תנאים מטריפים במחירים מגוחכים.

הפכו לחלק ממשפחת מרכז הבירה עוד היום

אנחנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר עוד היום על מנת להצטרף למשפחת הבירה ולהיות חלק ממרכז השירות הטוב ביותר בירושלים והסביבה (ומהטובים בארץ). איך מצטרפים? אתם מוזמנים להגיע אלינו באופן פיסי לכתובתנו ברחוב צרת 7, אזור התעשיה תלפיות – ירושלים. אתם מוזמנים להתקשר אלינו או לשלוח לנו הודעת וואטסאפ. כמובן שאתם מוזמנים גם ליצור עמנו קשר במייל או באמצעות הרשתות החברתיות- פייסבוק ואינסטגרם.

אולי יעניין אותך גם..