מוסך הסדר מגדל ירושלים – מוסך הבירה

עברתם תאונת דרכים עם רכבכם? ראשית כל, אנו מקווים שאתם בסדר, אנו יודעים עד כמה תאונת דרכים יכולה להיות אירוע מטלטל ומסעיר, והפעלת הביטוח ותיקון הרכב יכול להפוך לפרוצדורה לא נעימה. הצעד הבא שלכם הוא לבחור מוסך בו תתקנו את רכבכם.

איך בוחרים מוסך אחרי תאונה? למי פונים ומה התהליך? אנחנו כאן כדי לענות על כל השאלות, לעשות קצת סדר ולהרגיע את הרוחות.

מה האפשרויות העומדות בפניכם?

אחרי שנרגעתם מעט מהאירוע, והבנתם שעליכם לפנות למוסך על מנת לתקן את הרכב, יעמדו לפניכם שתי אפשרויות – ללכת למוסך רגיל, או לפנות למוסך הסדר מגדל.

לפני שניכנס לכל הפרטים נתחיל בהסבר קצר שאנשים מתבלבלים בו והוא ההבדל בין מוסך הסדר למוסך מורשה.
מוסך מורשה הינו מוסך הפועל על פי רישיון כחוק מטעם משרד התחבורה.
מוסך הסדר הינו מוסך אשר יש לו הסכמים עם חברות ביטוח שונות.

ההסכם הקיים בין חברות הביטוח למוסך הוא למעשה ההסדר. כך למשל יש מצב בו מוסך אחד יכול להיות גם מוסך מורשה וגם מוסך הסדר, כמו המוסך שלנו, מוסך הבירה.

מוסך הסדר מגדל הוא מוסך שעובד בשיתוף פעולה עם חברת הביטוח מקבוצת מגדל.

האפשרות הטובה ביותר – מוסך הסדר מגדל

הבחירה במוסך הסדר מגדל תהפוך את חייכם לפשוטים וקלים יותר. התהליך יהפוך קצר ופשוט, כי מרכז שירות הבירה יעמוד לרשותכם כמוסך הסדר מגדל.

מרכז שירות הבירה עובד עם חברת מגדל, על מנת לאפשר לכם בירוקרטיה פשוטה ביותר, הנאה ממחירים משתלמים ושירות מהיר.

אצלנו במרכז שירות הבירה מלווים את הלקוחות בכל תהליך מול חברת הביטוח, אם זה במילוי טפסים של חברת הביטוח, ליווי מלא "מקצה לקצה" והגשת התביעה לחברת ביטוח. הטופס שאיתו מתחילים הוא טופס דיווח על תאונת דרכים.

כל הצדדים זוכים

מוסך שירות הבירה עובד עם חברת מגדל, על מנת לאפשר לכם – לקוחות חברת ביטוח מגדל, לקבל את הטיפול הכי טוב שיש.

חברת הביטוח רוצה לוודא שעלות הטיפול היא עלות הגיונית וסבירה, כי בסופו דבר היא משלמת על כך. לכן במוסך הסדר מגדל, חברת מגדל מרוויחה, וגם אתם!

אתם זוכם לטיפול מהיר ובירוקרטיה קצרה. לפרטים נוספים את מוזמנים לפנות אלינו לקבלת פרטים נוספים.

מוסך שירות הבירה שם אתכם הלקוחות במקום הראשון, ההנאה שלנו היא האושר שלכם! אנחנו רוצים לוודא שלקוחותינו ייצאו מרוצים מהשירות, מהמהירות, מההסדרה הפשוטה מול חברת הביטוח ובמחירים נוחים המתאימים לכולם.

למה לפנות אל מרכז שירות הבירה?

אצלנו במרכז שירות הבירה ישנו צוות מנוסה, שעובר השתלמויות רבות, וצובר כל העת ניסיון וידע בתיקון רכבים שעברו תאונות דרכים. אלינו מגיעים כל יום, מעל 15 לקוחות לקבלת שירות לאחר תאונת דרכים – מה שמעיד על הניסיון הצוות בטיפול מהסוג הזה.

אנחנו במוסך הבירה נהנים מהעובדה כי אנו גם מוסך הסדר וגם מוסך מורשה וכך אנו מסוגלים לספק ללקוחותינו חלפים מקוריים ורשמיים במהירות מירבית ובעלות נמוכה ממוסכים אחרים שאינם מוסכים מורשים או מוסכי הסדר.

לבחור נכון!

יש מספר מוסכים שעובדים עם חברת ביטוח מגדל, אך ישנם מוסכים שטובים יותר ומוסכים שטובים פחות, לכן חשוב לבחור במוסך טוב, שיידע להעניק שירות, בעל ניסיון רב שנים בתיקון רכבים, והכי חשוב, בעל הסדר חברת ביטוח מגדל. אנחנו במרכז שירות הבירה עונים על הכל, כנראה שזה הופך אותנו לבחירה הנכונה! לפניות צרו קשר עם מרכז שירות הבירה בטלפון – 02-6783770.

אולי יעניין אותך גם..