מוסך הסדר ביטוח חקלאי ירושלים – מוסך הבירה

רכבכם ניזוק וכעת אתם זקוקים לתיקון פחחות, צבע או תיקון שריטות לרכב? אתם מבוטחי ביטוח חקלאי? אם כך, הגעתם למקום הנכון.

חסכו לכם את כאב הראש, הטלפונים, הבירורים והבדיקות לאיזה מוסך כדאי לגשת. כמבוטחי ביטוח חקלאי, אתם בהחלט זכאים לביטוח אמין, מקצועי, ומהיר אצלו במרכז שירות הבירה. מוסך שירות הבירה הינו מוסך הסדר חברת ביטוח חקלאי וככזה, הוא מאפשר לכם, לקוחות הביטוח, להנות משירות של צוות מקצועי, בעל ניסיון עשיר, שיספק לכם את כל אשר אתם זקוקים לו.

עם המוניטין והאחריות שלנו, אנחנו מבטיחים לכם שירות מקצועי ובאחריות מלאה.

תיקון הרכב – איך מתחילים?

הדבר הראשון שיש לבצע לאחר תאונת דרכים, על מנת להחזיר את הרכב למצב תקין, הוא לבחור במוסך הטוב ביותר למילוי המשימה. יש באפשרותכם לגשת למוסך מטעמכם, או לפנות למוסך הסדר שעובד עם חברת הביטוח, שבה אתם מבוטחים. במידה ובחרתם לגשת מוסך באופן עצמאי, עליכם לזכור כי ההליך הוא באחריות האישית שלכם בלבד, ולאחר התיקון עליכם לאסף את כל הקבלות ולרכז את כל ההוצאות, ולתבוע את חברת הביטוח שלכם על מנת לקבל החזר. משמעות הדבר – הליך ארוך, בירוקרטי, מייגע, שסופו לא תמיד אומר שתקבלו החזרים מלאים מחברת הביטוח.

מאחר ואתם ככל הנראה מעוניינים לטפל ברכב במהירות וביעילות, מינימום בירוקרטיה ומינימום 'נזק' כלכלי, אתם יכולים לבחור לתקן את רכבכם במוסך הסדר של חברת הביטוח שלכם.

מה יש למרכז שירות הבירה להציע לכם?

שירות הבירה מאפשר לכם ליהנות מטיפול מקצועי במחלקת הפחחות והצבע שלנו, שהינן מהמובילות בארץ בתחום זה. אנו משתמשים בחומרי הצבע האיכותיים ביותר בשוק, בין היתר של חברת Sikkens  המעולה.

כמו כן, במידה ואתם תזדקקו לכך, תוכלו לקבל מאיתנו רכב חילופי באופן מיידי (מפתח מול מפתח), כך שתוכלו להמשיך את חייכם, ודבר לא ייפגע מכך שהרכב הפרטי שלכם נאלץ להישאר במוסך מספר ימים. אורך הטיפול ברכב תלוי כמובן בגדול הנזק, אך אנחנו מעריכים שבין יומיים לשלושה, רכבכם כבר יהיה מתוקן ומותאם לשימוש.

אנו במרכז שירות הבירה מעניקים ללקוחותינו ליווי מלא "מקצה לקצה", במילוי הטפסים של חברת הביטוח, כגון טופס דיווח על תאונת דרכים, והגשת התביעה לחברת הביטוח.

אצלנו נהנים משירות מקצועי ואדיב

אצלנו במרכז שירות הבירה ישנו צוות מנוסה, שעובר השתלמויות רבות, וצובר כל העת ניסיון וידע בתיקון רכבים שעברו תאונות דרכים. אלינו מגיעים כל יום, מעל 15 לקוחות לקבלת שירות לאחר תאונת דרכים – מה שמעיד על הניסיון הצוות בטיפול מהסוג הזה.

אנחנו במוסך הבירה נהנים מהעובדה כי אנו גם מוסך הסדר וגם מוסך מורשה וכך אנו מסוגלים לספק ללקוחותינו חלפים מקוריים ורשמיים במהירות מירבית ובעלות נמוכה ממוסכים אחרים שאינם מוסכים מורשים או מוסכי הסדר.

מה ההבדלים בין מוסך מורשה למוסך הסדר? מוסך מורשה הינו מוסך הפועל על פי רישיון כחוק מטעם משרד התחבורה. מוסך הסדר הינו מוסך אשר יש לו הסכמים עם חברות ביטוח שונות.

אל תתפשרו – עוד היום התקשרו

ישנם מספר מוסכים שעובדים עם חברת ביטוח חקלאי, אך כמו בכל מקצוע ועסק, גם כאן, תוכלו להיתקל במוסכים טובים יותר ומוסכים טובים פחות, לכן חשוב שתבחרו במוסך טוב, שיידע להעניק שירות, בעל ניסיון רב שנים בתיקון רכבים, והכי חשוב, בעל הסדר חברת ביטוח חקלאי. אנחנו במרכז שירות הבירה עונים על הכל, כנראה שזה הופך אותנו לבחירה הכי טובה שתעשו! לפניות צרו קשר עם מרכז שירות הבירה בטלפון – 02-6783770.

אולי יעניין אותך גם..