מוסך הסדר מנורה ירושלים – מרכז שירות הבירה

אתם מחפשים מוסך טוב כדי לטפל בנזק שנגרם לרכבכם? אתם שוקלים מה עליכם לעשות על מנת לתקן את הרכב במהירות ובלי להכניס את היד עמוק לכיס? במקרה אתם גם מבוטחי ביטוח מנורה? אם כך, התמזל מזלכם, והגעתם למקום הנכון! אז הירגעו, והסירו את האבן מליבכם, אנחנו כאן על מנת לסייע לכם לשים את המשבר מהר מאחוריכם.

אם הרכב ניזוק כתוצאה מתאונה, ואתם מעוניינים להפעיל את הביטוח שלכם, אנו ממליצים שתבחרו במוסך הסדר מטעם חברת הביטוח שלכם, אבל אל סתם תבחרו כל מוסך הסדר, עליכם לבחור מוסך טוב, אמין ומקצועי. אם בזה אתם מעוניינים, המשיכו לקרוא.

מה המשמעות של מוסך הסדר?

מוסך הסדר הוא מוסך שמולו חברת הביטוח מנורה מקיימת הסדר עבור מבוטחיה. מצד אחד חברת הביטוח מעוניינת, וחייבת להעניק למבוטחים שלה את היכולת לתקן את הנזקים שנגרמו בתאונה.

אך מצד שני, היא רוצה לוודא שעלות התיקון והטיפול היא סבירה, ושבעל המוסך פועל במקצועיות ולא מנצלים אותה או את לקוחותיה. על כן, פיתחו חברות הביטוח מודל לפיו ישנם מוסכים הנקראים הסדר, ומספקים ללקוחותיהם את הזכות המגיעה להם, ולחברת הביטוח ישנה שליטה ופיקוח על התהליכים המתקיימים.

על מנת לדעת איזה מוסך הוא מוסך הסדר, עליכם לפנות אל חברת הביטוח שלכם בטלפון או באתר, ולבדוק ברשימות שלהן את מוסכי ההסדר והמוסכים המורשים עימם הן עובדות. כך שאין זה משנה באיזה רכב אתם נוהגים, ברגע שאתם פונים למוסך מורשה, שהוא גם מוסך הסדר של חברת הביטוח שלכם, אתם תוכלו להנות מכל הטוב יחד.

התנהלות פשוטה מובטחת אצלנו

במרכז שירות הבירה, מחלקת תיקוני הרכב היא איכותית, כוללת צוות מנוסה, העובר כל העת השתלמויות, ומתקן רכבים עם החומרים האיכותיים והטובים ביותר של חברת Sikkens .

מרכז שירות הבירה הוא המוסך הגדול ביותר בירושלים לתיקוני פחחות, כך שמובטח לכם שירות מקצועי ואמין.

באם תזדקקו לכך, תזכו גם לרכב חילופי מייד (מפתח מול מפתח), כך שחיים לא ייפגעו מכך שהרכב הפרטי שלכם נאלץ להישרק במוסך לכמה ימים. אורך הטיפול ברכב תלוי כמובן בגדול הנזק, אך אנחנו מעריכים שבין יומיים לשלושה, רכבכם כבר יהיה מתוקן ומותאם לשימוש.

אצלנו במוסך, תזכו לליווי מלא "מקצה לקצה" בכל הוגע לתיקון הרכב לאחר תאונה, והגשת התביעה לחברת הביטוח ומילוי טופס הנקרא טופס דיווח על תאונת דרכים של חברת מנורה.

למה כדאי לכם לבחור במוסך שירות הבירה?

אצלנו במרכז שירות הבירה ישנו צוות מנוסה, שעובר השתלמויות רבות, וצובר כל העת ניסיון וידע בתיקון רכבים שעברו תאונות דרכים. אלינו מגיעים כל יום, מעל 15 לקוחות לקבלת שירות לאחר תאונת דרכים – מה שמעיד על הניסיון הצוות בטיפול מהסוג הזה.

אנחנו במוסך הבירה נהנים מהעובדה כי אנו גם מוסך הסדר וגם מוסך מורשה וכך אנו מסוגלים לספק ללקוחותינו חלפים מקוריים ורשמיים במהירות מירבית ובעלות נמוכה ממוסכים אחרים שאינם מוסכים מורשים או מוסכי הסדר.

התחילו לברר עימנו פרטים כבר עכשיו!

ישנם מספר מוסכים שעובדים עם חברת ביטוח מנורה, אך כמו בכל מקצוע ועסק, גם כאן, תוכלו להיתקל במוסכים טובים יותר ומוסכים טובים פחות, לכן חשוב שתבחרו במוסך טוב, שיידע להעניק שירות, בעל ניסיון רב שנים בתיקון רכבים, והכי חשוב, בעל הסדר חברת ביטוח מנורה. אנחנו במרכז שירות הבירה עונים על הכל, כנראה שזה הופך אותנו לבחירה הכי טובה! לפניות צרו קשר עם מרכז שירות הבירה בטלפון – 02-6783770.

לשירותים נוספים חזור לדף הבית >

אולי יעניין אותך גם..