מוסך הסדר איילון – מוסך הבירה ירושלים

אם עברתם תאונה עם רכבכם, אנחנו מניחים שתזדקקו למוסך טוב שיטפל בנזקים שנגרמו לרכב. במידה ואתם מבוטחים בחברת הביטוח איילון, כדאי לכם לגשת למוסך שיש לו הסדר עם ביטוח איילון, על מנת שתזכו לטיפול הטוב ביותר, טיפול מהיר, מקצועי ובלי יותר מידי בירוקרטיה.

עכשיו השאלה המתבקשת היא – איך עליכם לבחור מוסך אחרי תאונה? למי עליכם לפנות ומה התהליך? אנחנו כאן כדי לענות על כל השאלות, לעשות קצת סדר בדברים ולספק תשובות.

מוסך הסדר חברת איילון בירושלים

בעת בחירת מוסך יעמדו לפניכם שתי אפשרויות. האפשרות הראשונה היא ללכת למוסך רגיל, ואילו האפשרות השנייה היא לפנות למוסך הסדר איילון.

ההסכם הקיים בין חברות הביטוח למוסך הוא למעשה ההסדר. כך למשל יש מצב בו מוסך אחד יכול להיות גם מוסך מורשה וגם מוסך הסדר, כמו המוסך שלנו, מוסך הבירה. מוסך הסדר איילון הינו מוסך שעובד בשיתוף פעולה עם חברת הביטוח של חברת איילון.

איך לבחור את מוסך ההסדר הטוב ביותר?

בעת בחירת המוסך עליכם להתייחס לכמה פרמטרים. ראשית, המוסך הנבחר צריך להיות אמין, ולהציע את ל השירותים שאתם זקוקים, כמו למשל הבאת רכב חלופי, תיקון פחחות והתאמת צבע מושלמת, שימוש בחלפים מקוריים, שדרוג מערכות, החלפת רצועות ועוד.

לכן, לא מספיק רק לבחור מוסך הסדר מתוך רשימה המוצעת לכם מטעם חברת הביטוח שלכם, אלא עליכם לעשות בדיקה מקדימה על המוסכים, כדי לוודא שהמוסך שבחרתם, הינו מוסך שיכול לספק תיקון במינימום זמן ובמקסימום מקצועיות.

מוסך ההסדר הטוב ביותר – מרכז שירות הבירה

אצלנו במרכז שירות הבירה, מספקים את כל האמור לעיל ועוד יותר. כך אנחנו מאפשרים ללקוחותינו להנות משירות מקצועי, אמין, אדיב ומהיר.

מרכז שירות הבירה הינו מוסך הסדר אל מול חברת הביטוח איילון, ולכן בין היתר אנו מוסכים לטיפול בנזקי תאונה, ואנו עושים זאת ביעילות מירבית, ומסייעים לכם בכל הקשור לבירוקרטיה אל מול חברת הביטוח. מוסך שירות הבירה, הינו המוביל והמקצוע ביותר לתיקון רכבים, בין היתר בתחום פחחות רכב וצבע. אצלנו בשירות הבירה, משתמשים בחומרים הטובים ביותר, בין היתר אנו משתמשים במותגי צבע המובילים להתאמת צבע מדויק, כמו Sikkens ו – Standox, כך שתוכלו להיות בטוחים שכשתשובו לאסוף את רכבכם לאחר התיקון, לא תוכלו לזהות היכן התרחש הנזק.

אנחנו במוסך הבירה נהנים מהעובדה כי אנו גם מוסך הסדר וגם מוסך מורשה וכך אנו מסוגלים לספק ללקוחותינו חלפים מקוריים ורשמיים במהירות מירבית ובעלות נמוכה ממוסכים אחרים שאינם מוסכים מורשים או מוסכי הסדר איילון.

בירוקרטיה פשוטה במוסך שירות הבירה

כאשר אתם מגיעים למוסך הסדר שעובד עם חברת הביטוח, אתם מקבלים גם שירות בטוח ומקצועי יותר וגם הבירוקרטיה והעלויות יהיו נמוכות בהרבה. עובדינו עוברים הכשרות והשתלמויות כל העת, על מנת לעשות את העבודה באופן המקצועי והטוב ביותר. כמו כן, אנו עובדים רק עם החומרים הטובים ביותר בשוק, כך שתזכו לטוב ביותר.

אצלנו במרכז שירות הבירה מלווים את הלקוחות בכל תהליך מול חברת הביטוח, אם זה במילוי טפסים של חברת הביטוח, ליווי מלא "מקצה לקצה" והגשת התביעה לחברת ביטוח. הטופס שאיתו מתחילים הוא טופס דיווח על תאונת דרכים של חברת איילון.

תעשו את ההחלטה הנכונה עוד היום!

חשוב לבחור במוסך טוב, שיידע להעניק שירות, בעל ניסיון רב שנים בתיקון רכבים, והכי חשוב, בעל הסדר חברת ביטוח איילון. אנחנו במרכז שירות הבירה עונים על הכל, כנראה שזה הופך אותנו לבחירה הנכונה! לפניות צרו קשר עם מרכז שירות הבירה בטלפון – 02-6783770.

לשירותים נוספים חזור לדף הבית >

אולי יעניין אותך גם..