מוסך פורד בירושלים

לוגו פורד

לא כל מוסך פורד בירושלים שתחפשו הוא מוסך מורשה מטעם היבואן הרשמי של פורד בישראל.

הרבה מוסכים בירושלים יעידו על עצמם שהם מסוגלים לתקן רכבי פורד ללא כל קושי.

בתקלות פשוטות יכול להיות, אך כאשר כשמדובר בתקלה קצת יותר רצינית העניינים מתחילים להסתבך.

בתור הקדמה, אם הנך בעל רכב מסוג פורד, את/ה בטח מעריך/ה את היתרונות והנוחות המיוחדת של מותג עולמי פורד כמו שלך.

כמובן לצד החסרונות, ברור כי מי שמחזיק ברכב מסוג פורד הוא בעל טעם ייחודי שיודע לעשות חשבון נכון ולהגיע למסקנה שזהו רכב מצוין בסך הכל.

באופן אישי אנו ממליצים להחזיק רכב שגורם לכם הנאה ונחת, אם זה לא המצב תמיד אפשר לחדש או להחליף. כדאי לראות את הדגמים החדשים שמוצאים למכירה באולמות התצוגה.

למה ללכת למוסך מורשה יבואן של פורד?

מוסך מורשה לפורד נדרש לעבור אינספור השתלמויות מקצועיות בכדי להכיר את הרכב המיוחד הזה.

קיימים כלי עבודה ייחודיים למערכות שונות ברכב. כל כלי מתאים למכלול אחר ולדגם אחר של רכבי פורד.

חברת פורד העולמית היא יצרנית הרכב אמריקאית מהגדולות בעולם והוותיקות בעולם (Ford Motor Company). לחברה היסטוריה מעניינת במיוחד ולחובבי היסטוריה מומלץ לקרוא עוד. יבואנית פורד בישראל הרשמית היא חברת דלק מוטורס. חברת דלק מוטורס מחויבת לסטנדרטים הגבוהים ביותר של יצרן הרכב. היא בעצם אחראית על כל מערך השירות של פורד בישראל ועל אספקת חלקים מקוריים למוסכים המורשים. זה כולל גם הכשרה מקצועית, תמיכה טכנית ומרכז הדרכה ברמה הגבוהה ביותר. כל זאת כדי שלקוחות פורד בישראל יהיו מרוצים ככל שניתן. יצרנית הרכב פורד משתמשת בהרבה טכנולוגיות ייחודיים לרכבים שלה. לכן קיים שוני בין פורד לכל רכב אירופאי, יפני, קוריאני וכדומה. לעתים ישנם תקלות שיותר נפוצות מאחרות. כשפונים למוסך מורשה של פורד, אם זה בירושלים או בכל עיר אחרת, המוסך ידע לזהות ע"פ ניסיונו הרב את התקלה בקלות ובמהירות יחסית.

במוסכים המורשים לפורד ישנו מחשב איתור תקלות VCM מקורי שהוא ייחודי לפורד. מערכת תוכנה מקורית מתקדמת שנקראת Ford Etis, שמכילה את כל המידע הטכני הדרוש לתיקון הרכב. קיימים מערכות נוספות שחיוניות לטיפול יעיל ומקצועי ברכבך. לכל מערכות אלה יש צורך ברישיון מיוחד כדי להשתמש בהם (שגם עולה לא מעט). לכן לכל המוסכים הלא מורשים אין את המערכת ולכן לא יכולים לתת פתרון להרבה מאוד תקלות. נוסף על כך, כל המוסכים המורשים של פורד נמצאים בקשר רציף עם יצרן הרכב דרך היבואן, כך שכל עדכון או מידע טכני מגיע למרכזי השירות On-Line.

דגמי הפורד שמרכז שירות הבירה ממוחה ומורשה לתקן הנם:

למעשה כל רכב פורד שיוצא ומושק בישראל, מרכז שירות הבירה עובר הכשרה ייחודית לאותו דגם רכב.

אנו במרכז שירות הבירה נשמח לתת שירות מלא ולהציע חלקים מקוריים לכל רכב פורד שיהיה זקוק לתשומת לב. גם אם זה פחחות וצבע וצמיגים. מוזמנים לפנו אלינו דרך צור קשר לכל שאלה נוספת.

מאחלים נסיעה נעימה ובטוחה בפורד שלכם 🙂

 

אולי יעניין אותך גם..