מוסך הסדר הפניקס ירושלים – מוסך הבירה

מבוטחים בחברת הפניקס? רכבכם נקלע לתאונה? מעוניינים בתיקון הרכב ברמה המקצועית, המהירה והמשתלמת ביותר? הישארו לקרוא על כל האפשרויות שיש למרכז שירות הבירה להציע לכם, במסגרת היותנו מוסך הסדר של חברת הפניקס. כלקוחות חברת ביטוח הפניקס, תוכלו להנות מכל האמור לעיל ועוד!

מוסך הסדר הפניקס בירושלים – למה זה טוב בשבילך?

מוסכי הסדר הינם מוסכים, להם קיים הסכם עם חברות ביטוח שונות. משמעות הדבר היא, שכלקוחות חברת הביטוח, אתם זכאים לקבל בסופו של יום את העלות המשתלמת ביותר, שכן במסגרת אותם הסכמים ישנם מחירים מוסכמים ומופחתים מהמחירים הרגילים אשר מוסך, שאינו מוסך הסדר, יציע לכם.

מוסכי הסדר הפניקס הפועלים אל מול חברת הביטוח הפניקס, כמו מרכז שירות הבירה, נועדו לאפשר ללקוחותיהם ליהנות מהליך מזורז ומקצועי, למטרות תיקון הרכב אשר נפגע וניזוק במהלך התאונה בגינה הגשתם תביעת ביטוח.

איך אדע אילו מהמוסכים הם מוסכי הסדר?

על מנת לדעת איזה מוסך הוא מוסך הסדר, עליכם לפנות אל חברת הביטוח שלכם בטלפון או באתר, ולבדוק ברשימות שלהן את מוסכי ההסדר והמוסכים המורשים עימם הן עובדות. כך שאין זה משנה באיזה רכב אתם נוהגים, ברגע שאתם פונים למוסך מורשה, שהוא גם מוסך הסדר של חברת הביטוח שלכם, אתם תוכלו להנות מכל הטוב יחד.

היה והייתם מעורבים בתאונת דרכים, קחו את רשימת מוסכי ההסדר מחברת הביטוח והגיעו לטפל ברכבכם בהקדם האפשרי.

מרכז שירות הבירה – מוסך ההסדר הטוב ביותר

מרכז שירות הבירה הינו מוסך הסדר אל מול חברת הביטוח הפניקס, ולכן בין היתר אנו מוסכים לטיפול בנזקי תאונה, ואנו עושים זאת ביעילות מירבית, ומסייעים לכם בכל הקשור לבירוקרטיה אל מול חברת הביטוח. מוסך שירות הבירה, הינו המוביל והמקצוע ביותר לתיקון רכבים, בין היתר בתחום פחחות רכב וצבע. אצלנו בשירות הבירה, משתמשים בחומרים הטובים ביותר, בין היתר אנו משתמשים במותגי צבע המובילים להתאמת צבע מדויק, כמו Sikkens ו – Standox, כך שתוכלו להיות בטוחים שכשתשובו לאסוף את רכבכם לאחר התיקון, לא תוכלו לזהות היכן התרחש הנזק.

לעוד פרטים אתם מוזמנים לעיין במאמר העוסק בתיקון התאונות אצלנו במרכז שירות הבירה.

במרכז שירות הבירה כולם מרוויחים

הסדר של חברת ביטוח הפניקס משתלם גם לכם וגם לחברת הביטוח שלכם. גם חברת הביטוח רוצה שהרכב שלכם יזכה לטיפול בעלות הוגנת ושהשירות שתזכו לו יהיה ברמה גבוהה.

כאשר אתם מגיעים למוסך הסדר שעובד עם חברת הביטוח, אתם מקבלים גם שירות בטוח ומקצועי יותר וגם הבירוקרטיה והעלויות יהיו נמוכות בהרבה. עובדינו עוברים הכשרות והשתלמויות כל העת, על מנת לעשות את העבודה באופן המקצועי והטוב ביותר. כמו כן, אנו עובדים רק עם החומרים הטובים ביותר בשוק, כך שתזכו לטוב ביותר.

אצלנו במרכז שירות הבירה מלווים את הלקוחות בכל תהליך מול חברת הביטוח, אם זה במילוי טפסים של חברת הביטוח, ליווי מלא "מקצה לקצה" והגשת התביעה לחברת ביטוח. הטופס שאיתו מתחילים הוא טופס דיווח על תאונה דרכים של חברת הפניקס.

בחרתם שירות הבירה? בחרתם נכון!

ישנם מספר מוסכים שעובדים עם חברת ביטוח הפניקס, אך כמו בכל מקצוע ועסק, גם כאן, תוכלו להיתקל במוסכים טובים יותר ומוסכים טובים פחות, לכן חשוב שתבחרו במוסך טוב, שיידע להעניק שירות, בעל ניסיון רב שנים בתיקון רכבים, והכי חשוב, בעל הסדר חברת ביטוח הפניקס. אנחנו במרכז שירות הבירה עונים על הכל, כנראה שזה הופך אותנו לבחירה הנכונה! לפניות צרו קשר עם מרכז שירות הבירה בטלפון – 02-6783770.

לשירותים נוספים חזור לדף הבית >

אולי יעניין אותך גם..