מרכז שירות הבירה הוא מהגדולים בארץ ושטחו משתרע על למעלה מ-3,600 מ"ר שכוללים חנייה פרטית ללקוחות המוסך.
נמצא בבעלותם ובניהולם של שלושה אחים – עובד, איציק ואבנר, כולם בעלי תעודת אמן בכל תחומי הטיפול ברכב. מנהלי המוסך מלווים את הטיפול ברכבכם בתשומת לב מרובה מראשיתו ועד סופו, ומעניקים ללקוחות יחס אישי וחם. במרכז השירות עובדים ומנהלים גם דור ההמשך, שהם הדור השלישי למייסד המוסך. בני הדור הצעיר מחזיקים גם הם בין היתר, בהסמכות מקצועיות בתחום הרכב.
הכירו את יועצי השירות של מרכז השירות הבירה, אשר מוינו והוכשרו למתן שירות מקצועי ומיטבי.

אחראי שירות
לקוחות
וותק: 10 שנים
גיל: 33
השכלה: תואר ראשון B.Sc הנדסה תעשיה וניהול, ניהול ותפעול, תואר שני MBA נדל"ן.
מוטו: "לא משנה איך זה יגמר, זו תהיה חוויה"

יועץ שירות
לקוחות פרטיים
וותק: 14 שנים
גיל: 59
התמחות: בוגר תוכנית "מאסטר" יועצי שירות מטעם היבואן דלק מוטורס.
מוטו: "חייך תמיד, לעולם לא תדע את מי תפגוש"

מנהלת תביעות
וציי רכב
וותק: 10 שנים
גיל: 45
התמחות: תביעות ביטוח ויצרן
מוטו: "אם אין אני לי מי לי״

יועץ שירות
לקוחות
וותק: 6 שנים
גיל: 31
השכלה: תואר ראשון מנהל עסקים B.A, תואר שני M.B.A שוק ההון.
מוטו: "שינוי צורת המחשבה שלך – תוביל לשינוי צורת ההרגשה שלך"

נציגת שירות
לקוחות
וותק: 3 שנים
גיל: 26
מוטו: "חיוך זה הדבר היחיד שגם מדבק וגם מרפא.."

נציגת שירות
לקוחות
וותק: 3 שנים
גיל: 28
השכלה: תואר ראשון B.Sc הנדסה תעשיה וניהול, מערכות מידע.
מוטו: "תן חיוך, הכל לטובה"

יועץ שירות
לקוחות פרטיים
וותק: שנה
גיל: 42
התמחות: בוגר תוכנית "מאסטר" יועצי שירות מטעם היבואן דלק מוטורס.
מוטו: "שינוי צורת המחשבה שלך – תוביל לשינוי צורת ההרגשה שלך"